luni, 1 iunie 2015

Learning how to learn [saptamana 2]

Jurnal reflexiv

In ce-a de-a doua saptamana am invatat despre importanta impartirii materialului in mai multe segmente.Asa cum ne arata in imaginea de mai jos. Sa ne imaginam ca fiecarui segment ii corespunde o piesa de puzzle, astfet cand imbilam piesele de puzzle ne iese un intreg. Invatarea se produce mai repede creandu-se noi legaturi intre informatiile noi si cele vrechi, acumulate dealungul timpului. Acest proces se numeste transfer.

Barbara mentioneaza ca este suficient sa citim doar titlurile paragrafelor sau capitolele
pentru a ne putea da seama despre ce este vorba, fara a parcurge intreg materialul. Mai pe scurt, un titlu este ca un fel de mini rezumat al continutului acestuia.
Ea mai spune ca este suficient sa subliniem un cuvant si nu tot paragraful pentru a intelege despre ce este vorba. Aici pot spune ca intervine si memoria vizuala care ne ajuta foarte mult.

Am aflat ca acetilcolina “ Substanță organică secretată de terminațiile fibrelor nervoase” (by DEX) afecteaza concentrarea si procesul de invatare;serotonina “Substanță prezentă în celulele tractului gastro-intenstinal, în creier”(by DEX) influenteaza comportamentele si viata sociala si dopamina „o substanță care transmite informatia între neuronii creierului” (by wikipedia).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu